OBCHODNÉ PODMIENKY
01. 01. 2017
OBJEDNÁVANIE TOVARU:
Vaše objednávky nám môžete doručiť:
-telefonicky na číslo 0911429691 alebo 02/54773575
-faxom na číslo 02/54773575
-E-mailom na adresu ktec@ktec.sk
-poštou na adresu uvedenú v hlavičke
DODANIE TOVARU:
- v rámci Bratislavy doručíme tovar priamo na adresu uvedenú objednávateľom
- na mimobratislavské adresy zasielame tovar kuriérskou službou DPD, výnimočne aj Slovenskou poštou
- po dohode je možný aj osobný odber tovaru v sídle firmy v Bratislave na Súbežnej ul.7
PREPRAVNÉ NÁKLADY:
PRE VEĽKOODBER:
- objednávky v hodnote nad 70,- EUR bez DPH sú doručované vyššieuvedenými spôsobmi na naše náklady
- objednávky v hodnote do 70,- EUR bez DPH sú doručované za paušálny expedičný poplatok 4,17 EUR bez DPH, ktorý je pripočítaný k hodnote tovaru vo faktúre.
- v prípade, že nie sme schopní objednávku odoslať naraz, účtujeme expedičný poplatok vždy iba raz!
PRE MALOODBER:
- v zmysle podmienok uvedených v e-shope
PLATOBNÉ PODMIENKY:
- dobierka - platba pri preberaní zásielky od poštového doručovateľa, resp. na pošte
- predfaktúra - platba pred odoslaním zásielky - pri zásielkach vyššej hodnoty
- faktúra - po osobnom dohovore
DODACIE LEHOTY:
- tovar spravidla expedujeme najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky, výnimočne do 2 dní.
- tovar, ktorý momentálne nie je na sklade dodávame v najskoršom možnom náhradnom termíne, pokiaľ si to zákazník želá.
- tovar označený v cenníkoch ako "na objednávku" dodávame spravidla najneskôr do 21 dní v závislosti na možnostiach nášho dodávateľa. Zákazníka o dodacom termíne vždy vopred informujeme
ZÁRUČNÉ PODMIENKY:
Na celý sortiment poskytujeme záruku v zmysle zákona.
Záruka sa vzťahuje na vady materiálu a na technologické chyby počas výrobného procesu. Záruka sa nevzťahuje na vady z dôvodu bežného opotrebovania, nesprávneho použitia, nadmerného zaťaženia, nesprávnej údržby a skladovania výrobku ani na vady spôsobené neodborným zásahom.
Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu neodkladne po zistení závady. Náklady na doručenie reklamovaného tovaru do sídla dodávateľa v Bratislave na Súbežnej ul.7 znáša zákazník. Ku reklamovanému výrobku je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe a popis závady.
Záručná doba výrobku sa po jeho oprave, prípadne výmene za nový predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave, resp. záručnom konaní.
Pomôcka na posudzovanie reklamácií vrtákov SDS
Prinášame Vám jednoduchú pomôcku na posudzovanie reklamácií vrtákov SDS-plus a SDS-MAX
- viac...