OBCHODNÉ PODMIENKY

01. 01. 2017

OBJEDNÁVANIE TOVARU:

Vaše objednávky nám môžete doručiť:
-telefonicky na číslo 0911429691 alebo 02/54773575
-faxom na číslo 02/54773575
-E-mailom na adresu ktec@ktec.sk
-poštou na adresu uvedenú v hlavičke

DODANIE TOVARU:

- v rámci Bratislavy doručíme tovar priamo na adresu uvedenú objednávateľom
- na mimobratislavské adresy zasielame tovar kuriérskou službou DPD, výnimočne aj Slovenskou poštou
- po dohode je možný aj osobný odber tovaru v sídle firmy v Bratislave na Súbežnej ul.7



PREPRAVNÉ NÁKLADY:

PRE VEĽKOODBER:
- objednávky v hodnote nad 70,- EUR bez DPH sú doručované vyššieuvedenými spôsobmi na naše náklady
- objednávky v hodnote do 70,- EUR bez DPH sú doručované za paušálny expedičný poplatok 4,17 EUR bez DPH, ktorý je pripočítaný k hodnote tovaru vo faktúre.
- v prípade, že nie sme schopní objednávku odoslať naraz, účtujeme expedičný poplatok vždy iba raz!

PRE MALOODBER:
- v zmysle podmienok uvedených v e-shope



PLATOBNÉ PODMIENKY:

- dobierka - platba pri preberaní zásielky od poštového doručovateľa, resp. na pošte
- predfaktúra - platba pred odoslaním zásielky - pri zásielkach vyššej hodnoty
- faktúra - po osobnom dohovore



DODACIE LEHOTY:

- tovar spravidla expedujeme najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky, výnimočne do 2 dní.
- tovar, ktorý momentálne nie je na sklade dodávame v najskoršom možnom náhradnom termíne, pokiaľ si to zákazník želá.
- tovar označený v cenníkoch ako "na objednávku" dodávame spravidla najneskôr do 21 dní v závislosti na možnostiach nášho dodávateľa. Zákazníka o dodacom termíne vždy vopred informujeme



ZÁRUČNÉ PODMIENKY:

Na celý sortiment poskytujeme záruku v zmysle zákona.

Záruka sa vzťahuje na vady materiálu a na technologické chyby počas výrobného procesu. Záruka sa nevzťahuje na vady z dôvodu bežného opotrebovania, nesprávneho použitia, nadmerného zaťaženia, nesprávnej údržby a skladovania výrobku ani na vady spôsobené neodborným zásahom.

Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu neodkladne po zistení závady. Náklady na doručenie reklamovaného tovaru do sídla dodávateľa v Bratislave na Súbežnej ul.7 znáša zákazník. Ku reklamovanému výrobku je nevyhnutné priložiť doklad o kúpe a popis závady.

Záručná doba výrobku sa po jeho oprave, prípadne výmene za nový predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave, resp. záručnom konaní.

Pomôcka na posudzovanie reklamácií vrtákov SDS

Prinášame Vám jednoduchú pomôcku na posudzovanie reklamácií vrtákov SDS-plus a SDS-MAX

- viac...