O FIRME

Firma bola založená v roku 2006 ako výhradný importér vrtákov značky PROFIKRAFT.
Naším cieľom je ponúknuť klientom komplexný sortiment, podporený pružnosťou a spoľahlivosťou dodávok. Vzhľadom na skutočnosť, že už pri založení firmy v roku 2006 sme disponovali 10-ročnými skúsenosťami z obchodu s náradím a vrtákmi na slovenskom trhu, naša znalosť prostredia a dodávateľské zázemie nám dáva predpoklad byť spoľahlivým dodávateľom maloobchodov aj koncových spotrebiteľov. V roku 2010 sme pre maloodberateľov otvorili E-SHOP, ktorý Vám umožní pohodlný a rýchly nákup z pohodlia Vášho domova alebo firmy. Individuálny prístup a zákaznícky orientovaný servis sú základom spokojnosti neustále narastajúceho počtu našich klientov.

AKO NÁS NÁJDETE:

Nasledovná interaktívna mapa Vám uľahčí nájsť nás...

Zo smeru ŽILINA po D1:

Pokračujte po diaľničnom obchvate smer BRNO- prejdite cez oba dunajské mosty a tesne za druhým z nich zídite na výjazde Mlynská dolina- na smer Patrónka, Kramáre- Prejdite rovno cez svetelnú križovatku a asi 150m za čerpacou stanicou OMV odbočte prvou ulicou doprava (ul. Pri Habánskom mlyne)- potom druhou doprava (Lovinského ul.)- pri trolejbusových garážach doprava (Matúšova ul.) a nakoniec prvou doľava (Súbežná ul.).

Zo smeru BRNO, MALACKY po D2:

Pri čerpacej stanici OMV na výjazde Polianky - zídite na smer Patrónka, Kramáre, Centrum. Na tretích semafóroch (križovatka Patrónka)- pokračujte rovno (smer Centrum)- potom na druhom semafóre (permanentne na ňom bliká oranžová) zídite mierne šikmo vpravo (ul. Prokopa Velkého)- po cca 150m prvou ulicou vpravo (Hroboňova ul.). Na jej konci doprava a ihneď vľavo (Matúšova ul) a nakoniec prvou doľava (Súbežná ul.).

Z centra mesta:

Z Hodžovho nám.- po Štefánikovej ul.- a Pražskej ul.- za vrcholom stúpania asi po 300m prvou odbočkou (semafór na odbočenie) vľavo (ul. Prokopa Velkého)- po cca 150m prvou ulicou vpravo (Hroboňova ul.)- na jej konci doprava a ihneď vľavo (Matúšova ul) a nakoniec prvou doľava (Súbežná ul.).